Thursday 4 September 2014

Dobrým ránem to začíná! Od overnight k běhu

Zdravím všechny! :)

Dnes se nám udělal opravdu hezký den. Konečně po dlouhé době! A tak je hned více energie, no, ke všemu. A začalo to snídaní, snídaní pro šampióny. Dala jsem si overnigh kaši. Overnight kaše je raw kaše, kterou si nachystáte večer a uložíte na noc do ledničky. A všechny ty vločky, nebo jiné ingredience, se v jogurtu a ták hezky rozňahňá :) Já si dala kaši s jemnými ovesnými vločkami, jogurtem, chia semínky, trochou mlíka a agávovým sirupem.¨
(Co jsou chia semínka? To se dozvíte v tomto článku. )

Protože snídaně dělá den
Po docela fajn dni ve škole bylo opravdu krásně a teplo, tak se mi chtělo domů míň než když celé odpoledne lilo. Tak jsme se s Elis vydaly do obchůdku zdravé výživy. Šla jsem si pro nějakou kaši - koupila jsem si nakonec kaši špaldovou a přibalila jsem k tomu ještě celozrnný kuskus, protože jsem našla super recept na kuskusové kuličky ^^ Samozřejmě zkusím a pak napíšu ;) 

Špaldová kaše za 46,- a kuskus za 24,-  
A jak zakončit takový teplý den (když nevíme, za jak dlouho bude další)? Trochou pohybu! Na začátku léta jsem se rozhodla si občas běhat. Drželo se mě to dlouho, ke konci školy pauza, o prázdninách bylo buď dusno, nebo lilo. Tak chci do toho teď dát vše. A navíc je to fajn uvolnění, nemyslíte? 


Co děláte, když je tak hezky, vy? A co vy a běh nebo jiný pohyb? :)


Můj, jak mamka říká, úbor

Z H&M za necelých pět set :)

Hezky sedí, pohodlná









2 comments:

  1. Overnight oats jsou nejlepší! Hlavně, když je tam hodně mléka nebo jogurtu a chia semínek a jsou pak super pudinkové. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chia semínka ze všeho udělají jídlo tak trošku jako pro astronauty, nebo z budoucnosti ^^

      Delete